Trg golobarskih žrtev 8
5230 Bovec
Občina Bovec je kot investitor pristopila k ureditvi območja v dolini Zadnjice, iIzvedbeni načrt za izvedbo pa zajema ureditev parkirišča v dolini Zadnjice ter sanacijo javne poti Trenta-Zadnjica v skupni dolžini 600m.
Dela izvaja na javnem razpisu izbran izvajalec Kolektor CPG d.o.o., nadzor izvaja podjetje EDIL INŽENIRING d.o.o., investitor pa je Občina Bovec, ki za investicijo namenja skuupaj z DDV nekaj več kot 195.000,00 €. Sredstva je Občina Bovec pridobila iz 11. člena zakona o TNP.
Ukrepi pri sanaciji vozišča predstavljajo v bistvu asfaltiranje obstoječega makadamskega vozišča, preplastitev obstoječega betonskega vozišča, ureditev robnih elementov vozišča, ureditev priključkov ter ureditev odvodnjavanja. Na obstoječih, delno razširjenih platojih pa je urejeno tudi parkirišče. Pri sanaciji ceste se obstoječi trasirni elementi ceste v bistvu ne spremenijo oziroma se maksimalno prilagajajo obstoječim, manjše odstopanje je le na območju parkirišč.
Širine vozišča so načeloma obstoječe, kar pomeni, da je osnovna širina 3.5 m z razširitvami in ožinami, na območju parkirišč pa je širina vozišča 4.5 m, kar omogoča manevriranje vozil. Na območju betonskega vozišča se v celoti ohranjajo obstoječe širine.
Parkirišče je nekako razdeljeno na dva dela. V prvem delu je desno predvideno poševno parkiranje pod kotom 45°, na levi strani pa je zaradi čim manjših posegov predvideno vzdolžno parkiranje z dolžino 5.7m in širino 2.0m. V prvem delu je torej na desni strani skupno 23 parkirnih mest, na levi pa 15 parkirnih mest, med prvim in drugim delom pa sta še dve parkirni mesti.
V drugem delu je predvideno obojestransko poševno parkiranje pod kotom 45°, nekaj parkirnih mest pa je tudi vzdolžnih. V tem delu je skupno 18 parkirnih mest levo in 21 desno. Vseh parkirnih mest skupaj je torej 79. Na območju obeh delov parkirišč sta predvideni obračališči, ki sta ustrezno tudi prometno označeni z vertikalno signalizacijo.
Na obravnavanem območju, ki je dejansko prometna površina, bodo postavljene lesene cestne varnostne ograje z ustreznimi atesti. Na obstoječih zidovih je bolj ustrezna postavitev leseno-jeklene ograje za pešce. Obe ograji nudita varnost in naravni videz. Na zahtevo investitorja in soinvestitorja bodo postavljene izključno lesene varovalne ograje iz lesa akacije oziroma tako imenovana lesena trentarska ograja.
Ob trasi so prisotne tudi kamnite oporne konstrukcije, ki so bile mestoma poškodovane ter potrebne sanacije, gre za izbočene suho zložene kamnite zidove, in so tudi sanirane v celoti ohranjene v prvotni obliki.
V času izvajanja del je cesta zaprta za ves promet, kmalu pa bo ta zapora ukinjena in bomo o tem javnost obvestili tudi na tej spletni strani.
Zapisal: MILAN ŠTULC
Foto: JERNEJ LEBAN, Občina Bovec