Trg golobarskih žrtev 8
5230 Bovec
Sinoči je na srečanju s krajani Loga pod Mangartom državni sekretar Ministrstva za infrastrukturo Jernej Pavlič obljubil preučitev alternativnih možnosti za izvajanje del na odseku Kluže, do končne odločitve pa zapore na državni cesti na odseku pri trdnjavi Kluže NE BO. Včerajšnjega srečanja so se ob državnem sekretarju udeležili še Alenka Potrč iz Direkcije za infrastrukturo, iz Občine Bovec župan Valter Mlekuž in direktor občinske uprave Sejad Jušić, ki je predstavitev s strani državnega sekretarja in kasneje pripombe krajanov in nekaterih drugih udeležencev tudi moderiral, in predstavnik nadzora. Najprej se je državni sekretar Ministrstva za infrastrukturo Jernej Pavlič opravičil za nerodnost, da so na uradni spletni strani DRI po nerodnosti objavili dan začetka popolne zapore in tudi časovnico predvidenih popolnih zapor, nadaljevanju pa povedal, zakaj so dela nujno potrebna in zakaj brez popolnih zapor izvedba ni mogoča. Krajani Loga pod Mangartom pa popolne zapore ne dovolijo brez uvedbe alternative oziroma obvozne ceste, predlagali so tudi delo ponoči ali junija, ko je dan daljši, Pavlič pa je zavrnil možnost dela ponoči in izvedbo del pod nadstreškom. Zatrdil pa je tudi, da ministrstvo noče prevzeti odgovornosti za morebitno škodo ali celo nesreče na tem delu vozišča. Na vprašanje, zakaj teh del niso opravili pred tremi leti, ko je bila tam popolna zapora skoraj šest mesecev, je Alenka Potrč pojasnila, da je bil za Kluže leta 2021 pripravljen enoten projekt ureditve parkirišča, namestitve podajno-lovilnih mrež, prehoda za pešce in širitve cestišča, za kar pa bi potrebovali osemmesečno popolno zaporo ceste brez možnosti prehoda, vendar so temu tudi takrat domačini nasprotovali.
Glede možnosti obvoza je Pavlič zatrdil, da so pripravljeni obvozno cesto tudi zgraditi, vendar je pred tem potrebna umestitev v prostor. Ob tem je poudaril, da vidi težave s pridobitvijo soglasij mnenjedajalcev, torej Zavoda za naravo in Zavoda za kulturno dediščino. Ponovno pa je obudil zamisel o gradnji predora, za kar so na ministrstvu takoj pripravljeni podpisati sporazum z lokalno skupnostjo in gradnjo predora tudi financirati. To bi bila po njegovem mnenju in tudi mnenju prisotnih edina dolgoročna rešitev. Obljubil je, da bodo na ministrstvu še enkrat pregledali vse dokumente o do sedaj izvedenih delih in načrtovanih faznih posegih, da bodo znova preučili vse možnosti terminov zapor, pri čemer bo upošteval tudi predlog Ložanov, da bi dela izvajali poleti. Kategorično pa je zavrnil možnost, da bi dela izvajali brez popolnih zapor. Projekta pa ne bodo dali na čakanje, saj odgovornost za morebitne nesrečne dogodke na omenjenem odseku ceste nosi DRI in nihče drug.
Sinoči so se razšli z obljubo državnega sekretarja Ministrstva za infrastrukturo Jerneja Pavliča, da bodo do naslednjega tedna na ministrstvu in DRI preučili vse možnosti, se nato ponovno sestali z domačini in jim predstavili vse možne različice izvedbe načrtovanih del.